Forum Classic Honda Owners Club Strona Główna Classic Honda Owners Club
Forum fanów starych Hond
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trzeba sie pokazac...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Classic Honda Owners Club Strona Główna -> Spoty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olek



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 290
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 23:48    Temat postu: Trzeba sie pokazac... Odpowiedz z cytatem

Sluchajcie, jak pewnie wielu z was wiadomo (a komu nie, to niech sie wstydzi), wychodzi od pol roku jedyne w Polsce (oprocz zdziadziałego "Automobilisty") pismo "Classicauto" www.classicauto.pl.

Co miesiac jest tam na koncu umieszczana lista klubow youngtimerowych - zrzeszajacych wlascicieli pojazdy roznych marek, albo modeli.

Mysle ze czas sie...ukonstytuowac (jakie trudne slowo!) Razz

Potrzebne jest nam do tego tylko (i tu oglaszam konkurs otwarty bez nagrod!!!):
- ZWARTE LOGO
- NAZWA KLUBU (Wg mnie "Classic Honda Owners Club" tak jak to forum, jest OK. W skrocie Choc!
- JAKIE AUTA ZRZESZAMY - tu tez mam propozycje, moze po prostu auta z silnikami serii E? Czyli Civic I i II, Accord I i II, Prelude I, Jazz I, Quintet i nie pamietam czy cos jeszcze. Z drugiej strony jakby kiedys sie trafil komus S800 to co Shocked ? Nie przyjmiemy, haha?

Mam plecy ze tak powiem w tym pismie, w przyszlym roku prosze szykowac samochody (wymagania sa wysokie) - bedzie artykul o Accordzie na pewno i o Preludzie tez zapewne.
_________________
1980 Accord SJ; 1981 Prelude SN; 1995 Volvo 850 2.3 T-5
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Nazwa Skype
Reklama






Wysłany: Wto Lis 14, 2006 23:48    Temat postu:

Powrót do góry
HP`79



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Sro Lis 15, 2006 08:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram pomysł.
Nazwa OK.
Co do ograniczenia do samochodów z silnikami serii E to mam takie luźne spostrzeżenia:
- jest nas mało, ledwie kilkunastu i nie wiem czy będzie więcej, samochody wymierająSad
- silniki E miały również accordy II i preludy II (silniki 1.6 EZ i 1.8 ES oba 12V) (Olek, to oczywiście żart, wiem o jakie silniki Ci chodziłoSmile
- lada moment zabytkowe będą preludy II, city I, civiki III, a zaraz potem integry I, legendy I i accordy III:-)
- już dawno zabytkowe są wszystkie z serii S, Z coupe, N, T, 1300, 145,
Czy członek klubu musiałby mieć któryś z w/w samochodów?
Czy ten samochód musiałby być na chodzie czy może być jako "zestaw kartonowy" do samodzielnego złożenia?
Czy w ogóle wprowadzać jakieś ograniczenia członkostwa w klubie?

Ostatni numer classicauto widziałem. Tekst o civiku czytałem, nawet niezły. Brakło tylko informacji o systemie CVCC no i może odnośników do stron internetowych, np. 1stgenvivic.

Może niech wszyscy dzielą się tutaj swoimi doświadczeniami z innych klubów, pomysłami i wątpliwościami. Jest szansa, że urodzi sie z tego jakiś regulamin lub statut.

Jakie macie pomysły na przyciągnięcie większej ilości członków klubu?
To "przyciąganie" już się dzieje poprzez nasze uczestnictwo w innych forach,
Olkowe "wtyki" w classicauto. Ja zwykle piszę do sprzedających stare hondy żeby zajrzeli na stronę Olka lub tutaj na forum.

Nie wiem czy w przyszłym roku będę miał co pokazać. Czeka mnie poważny remont blacharski. Niby możliwości mam ale czasu małoSad

Marcin
_________________
Prelude 1979 r.
Alf powiedział: Jeśli nie mogę czegoś naprawić to znaczy, że to nie jest zepsute:-)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mury



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 138
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 01:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do klubu to pomysł fajny i jestem za, co do artykułu w tym piśmie to już czekam na wiadomość kiedy wyjdzie i mam nadzieje że będzie przynajmniej jakaś wzmianka o accordzie 2 Very Happy a jak by było jakies chociaż małe zdjęcie (mojej) to wogóle był bym wniebowzięty Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Olek



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 290
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpowiadajac HP'79 - mysle ze warto przyjac takie ograniczenie czasowo-modelowe - wszystkie Hondy do 80 roku - to oczywiste. Ponadto modele z lat 80tych: Prelude I gen., późny Accord I i Accord II, Jazz, Quintet, Civic II. I w zasadzie tyle, potem skonczyla sie juz pewna epoka wg mnie - jej schylek i tak bardzo dobrze widac chociazby po zmianach jakie zaszly miedzy Civiciem I i II, albo Accordami, ktore ogolnie mozna okreslic jako "więcej plastiku, mniej chromu".

Jesli chodzi o silniki EZ Accorda II to czuje sie jak najbardziej spokrewniony i Ty tez HP'79 powinienes! EZ jest zdecydowanie 8V. Miesiac temu wypatrywalem roznice (na zywym przykladzie) - w gazniku sa roznice, stopien sprezania inny i aparat zaplonowy inny - nie wiem czy sa jeszcze jakies roznice! (a mimo wszystko kopa ma jednak lepszego EZ Smile )

Co do takich aut jak Z, N600 - nie ma u nas takich maniaków chyba. Ja bym nawet szczerze mowiac nie chcial miec takiej, chociaz doceniam, ogladam, przejechac to tez bym sie przejechal.

Honda 1300 byla tylko w Japonii, Australii i Nowej Zelandii z tego co mi wiadomo, a szkoda bo gdyby nie kiera po prawej stronie to chyba zycie bym poswiecil na szukanie 1300 coupe.

No i fenomenalna S-ka. S800 np., nie wiem nawet czy w Polsce jest chocby jedna, ale to juz cos - tyle ze kosztuja juz konkretna kase wiec na razie mnie nie stac Smile))

mury: "a jak by było jakies chociaż małe zdjęcie (mojej) to wogóle był bym wniebowzięty" - postaram sie, przeciez zawsze w artykule pokazuja nastepna generacje, moze byc przeciez na przykladzie Twojej, czemu nie? Po ostatnim remoncie wyglada jak z prospektu! Gratulacje!!
_________________
1980 Accord SJ; 1981 Prelude SN; 1995 Volvo 850 2.3 T-5
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Nazwa Skype
HP`79



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Sob Lis 18, 2006 07:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będę się jednak upierał, że EZ to 12V:-)
Był taki u mnie w rodzinie z 1984 r. Miałem okazję się przejechać i miałem wrażenie, że kopa ma rzeczywiście większego niż accord I (takim też jeździłem). W końcu ma całe 8 KM więcej.
_________________
Prelude 1979 r.
Alf powiedział: Jeśli nie mogę czegoś naprawić to znaczy, że to nie jest zepsute:-)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Olek



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 290
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 12:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK zgoda co do EZ ze jest 12V, sprawdzilem w biblii. Ja jezdzilem Accordem II z silnikiem 8V, nie pamietam symbolu - Andrzeja fura z Warszawy w kazdym razie.

Może naszym logo bedzie znaczek Hondy z lat 70'tych? Mam na mysli logo, które było obowiązujące jeszcze za wczesnego Civica I - H mocno rozszerzające się ku górze, może mnie ktoś wyręczyć i znaleźć gdzieś w necie takie - tylko w miarę duże, jeśli ma być naszym logo. Co wy na to?
_________________
1980 Accord SJ; 1981 Prelude SN; 1995 Volvo 850 2.3 T-5
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Nazwa Skype
HP`79



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 09:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może któreś z tych?

http://www.nipponklassik.de/prospekte/31/08.jpg

http://www.nipponklassik.de/prospekte/30/01.jpg

http://preluderestoration.org/brochures/brochure1page1.jpg

Przy okazji znalazłem stronę o Preludzie 1 gen w Argentynie:
http://www.hondaprelude.com.ar/
_________________
Prelude 1979 r.
Alf powiedział: Jeśli nie mogę czegoś naprawić to znaczy, że to nie jest zepsute:-)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wiecho



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 34
Skąd: Nowa Wies Złotoryjska

PostWysłany: Sob Gru 02, 2006 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich - mało piszę ale brakuje mi czasu. Jestem bardzo za !!! za klubem. Może czasami udałoby mi się wyrwać od codzienności i się spotkac ze wszystkimi hondziarzami . Co do logo klubu - to uważajmy na istniejące - wydaje mi się, że moglibysmy naruszyć czyjeś prawa autorskie. Lepiej wymyslmy swój własny. Może nie mam racji - ale jestem gliniarzem i obciązenie zawodowe mi mówi - wymyslmy własne logo. Sam tez pochwaliłbym się swoja hondą -ale najpierw musiałbym ja wymalować.
Pozdrawiam wszystkich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklama






Wysłany: Sob Gru 02, 2006 19:08    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Classic Honda Owners Club Strona Główna -> Spoty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Classic Honda Owners Club  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group