 |
Classic Honda Owners Club Forum fanów starych Hond
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek
Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 23:48 Temat postu: Trzeba sie pokazac... |
|
|
Sluchajcie, jak pewnie wielu z was wiadomo (a komu nie, to niech sie wstydzi), wychodzi od pol roku jedyne w Polsce (oprocz zdziadziałego "Automobilisty") pismo "Classicauto" www.classicauto.pl.
Co miesiac jest tam na koncu umieszczana lista klubow youngtimerowych - zrzeszajacych wlascicieli pojazdy roznych marek, albo modeli.
Mysle ze czas sie...ukonstytuowac (jakie trudne slowo!)
Potrzebne jest nam do tego tylko (i tu oglaszam konkurs otwarty bez nagrod!!!):
- ZWARTE LOGO
- NAZWA KLUBU (Wg mnie "Classic Honda Owners Club" tak jak to forum, jest OK. W skrocie Choc!
- JAKIE AUTA ZRZESZAMY - tu tez mam propozycje, moze po prostu auta z silnikami serii E? Czyli Civic I i II, Accord I i II, Prelude I, Jazz I, Quintet i nie pamietam czy cos jeszcze. Z drugiej strony jakby kiedys sie trafil komus S800 to co ? Nie przyjmiemy, haha?
Mam plecy ze tak powiem w tym pismie, w przyszlym roku prosze szykowac samochody (wymagania sa wysokie) - bedzie artykul o Accordzie na pewno i o Preludzie tez zapewne. _________________ 1980 Accord SJ; 1981 Prelude SN; 1995 Volvo 850 2.3 T-5
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 23:48 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
HP`79
Dołączył: 17 Cze 2006 Posty: 237 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Sro Lis 15, 2006 08:29 Temat postu: |
|
|
Popieram pomysł.
Nazwa OK.
Co do ograniczenia do samochodów z silnikami serii E to mam takie luźne spostrzeżenia:
- jest nas mało, ledwie kilkunastu i nie wiem czy będzie więcej, samochody wymierają
- silniki E miały również accordy II i preludy II (silniki 1.6 EZ i 1.8 ES oba 12V) (Olek, to oczywiście żart, wiem o jakie silniki Ci chodziło
- lada moment zabytkowe będą preludy II, city I, civiki III, a zaraz potem integry I, legendy I i accordy III:-)
- już dawno zabytkowe są wszystkie z serii S, Z coupe, N, T, 1300, 145,
Czy członek klubu musiałby mieć któryś z w/w samochodów?
Czy ten samochód musiałby być na chodzie czy może być jako "zestaw kartonowy" do samodzielnego złożenia?
Czy w ogóle wprowadzać jakieś ograniczenia członkostwa w klubie?
Ostatni numer classicauto widziałem. Tekst o civiku czytałem, nawet niezły. Brakło tylko informacji o systemie CVCC no i może odnośników do stron internetowych, np. 1stgenvivic.
Może niech wszyscy dzielą się tutaj swoimi doświadczeniami z innych klubów, pomysłami i wątpliwościami. Jest szansa, że urodzi sie z tego jakiś regulamin lub statut.
Jakie macie pomysły na przyciągnięcie większej ilości członków klubu?
To "przyciąganie" już się dzieje poprzez nasze uczestnictwo w innych forach,
Olkowe "wtyki" w classicauto. Ja zwykle piszę do sprzedających stare hondy żeby zajrzeli na stronę Olka lub tutaj na forum.
Nie wiem czy w przyszłym roku będę miał co pokazać. Czeka mnie poważny remont blacharski. Niby możliwości mam ale czasu mało
Marcin _________________ Prelude 1979 r.
Alf powiedział: Jeśli nie mogę czegoś naprawić to znaczy, że to nie jest zepsute:-) |
|
Powrót do góry |
|
 |
mury
Dołączył: 17 Cze 2006 Posty: 138 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw Lis 16, 2006 01:24 Temat postu: |
|
|
co do klubu to pomysł fajny i jestem za, co do artykułu w tym piśmie to już czekam na wiadomość kiedy wyjdzie i mam nadzieje że będzie przynajmniej jakaś wzmianka o accordzie 2 a jak by było jakies chociaż małe zdjęcie (mojej) to wogóle był bym wniebowzięty  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Olek
Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Lis 17, 2006 14:24 Temat postu: |
|
|
Odpowiadajac HP'79 - mysle ze warto przyjac takie ograniczenie czasowo-modelowe - wszystkie Hondy do 80 roku - to oczywiste. Ponadto modele z lat 80tych: Prelude I gen., późny Accord I i Accord II, Jazz, Quintet, Civic II. I w zasadzie tyle, potem skonczyla sie juz pewna epoka wg mnie - jej schylek i tak bardzo dobrze widac chociazby po zmianach jakie zaszly miedzy Civiciem I i II, albo Accordami, ktore ogolnie mozna okreslic jako "więcej plastiku, mniej chromu".
Jesli chodzi o silniki EZ Accorda II to czuje sie jak najbardziej spokrewniony i Ty tez HP'79 powinienes! EZ jest zdecydowanie 8V. Miesiac temu wypatrywalem roznice (na zywym przykladzie) - w gazniku sa roznice, stopien sprezania inny i aparat zaplonowy inny - nie wiem czy sa jeszcze jakies roznice! (a mimo wszystko kopa ma jednak lepszego EZ )
Co do takich aut jak Z, N600 - nie ma u nas takich maniaków chyba. Ja bym nawet szczerze mowiac nie chcial miec takiej, chociaz doceniam, ogladam, przejechac to tez bym sie przejechal.
Honda 1300 byla tylko w Japonii, Australii i Nowej Zelandii z tego co mi wiadomo, a szkoda bo gdyby nie kiera po prawej stronie to chyba zycie bym poswiecil na szukanie 1300 coupe.
No i fenomenalna S-ka. S800 np., nie wiem nawet czy w Polsce jest chocby jedna, ale to juz cos - tyle ze kosztuja juz konkretna kase wiec na razie mnie nie stac ))
mury: "a jak by było jakies chociaż małe zdjęcie (mojej) to wogóle był bym wniebowzięty" - postaram sie, przeciez zawsze w artykule pokazuja nastepna generacje, moze byc przeciez na przykladzie Twojej, czemu nie? Po ostatnim remoncie wyglada jak z prospektu! Gratulacje!! _________________ 1980 Accord SJ; 1981 Prelude SN; 1995 Volvo 850 2.3 T-5
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
HP`79
Dołączył: 17 Cze 2006 Posty: 237 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Sob Lis 18, 2006 07:24 Temat postu: |
|
|
Będę się jednak upierał, że EZ to 12V:-)
Był taki u mnie w rodzinie z 1984 r. Miałem okazję się przejechać i miałem wrażenie, że kopa ma rzeczywiście większego niż accord I (takim też jeździłem). W końcu ma całe 8 KM więcej. _________________ Prelude 1979 r.
Alf powiedział: Jeśli nie mogę czegoś naprawić to znaczy, że to nie jest zepsute:-) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Olek
Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Lis 28, 2006 12:54 Temat postu: |
|
|
OK zgoda co do EZ ze jest 12V, sprawdzilem w biblii. Ja jezdzilem Accordem II z silnikiem 8V, nie pamietam symbolu - Andrzeja fura z Warszawy w kazdym razie.
Może naszym logo bedzie znaczek Hondy z lat 70'tych? Mam na mysli logo, które było obowiązujące jeszcze za wczesnego Civica I - H mocno rozszerzające się ku górze, może mnie ktoś wyręczyć i znaleźć gdzieś w necie takie - tylko w miarę duże, jeśli ma być naszym logo. Co wy na to? _________________ 1980 Accord SJ; 1981 Prelude SN; 1995 Volvo 850 2.3 T-5
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
HP`79
Dołączył: 17 Cze 2006 Posty: 237 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiecho
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 34 Skąd: Nowa Wies Złotoryjska
|
Wysłany: Sob Gru 02, 2006 19:08 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich - mało piszę ale brakuje mi czasu. Jestem bardzo za !!! za klubem. Może czasami udałoby mi się wyrwać od codzienności i się spotkac ze wszystkimi hondziarzami . Co do logo klubu - to uważajmy na istniejące - wydaje mi się, że moglibysmy naruszyć czyjeś prawa autorskie. Lepiej wymyslmy swój własny. Może nie mam racji - ale jestem gliniarzem i obciązenie zawodowe mi mówi - wymyslmy własne logo. Sam tez pochwaliłbym się swoja hondą -ale najpierw musiałbym ja wymalować.
Pozdrawiam wszystkich. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Sob Gru 02, 2006 19:08 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|