Forum Classic Honda Owners Club Strona Główna Classic Honda Owners Club
Forum fanów starych Hond
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

負評會對品

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Classic Honda Owners Club Strona Główna -> Accord
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hinode560



Dołączył: 29 Kwi 2024
Posty: 1

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2024 08:15    Temat postu: 負評會對品 Odpowiedz z cytatem

根據研究指出,90% 的消費者在購買前,會先上網查看品牌及產品的評價,86% 的消費者會因為負面評價,大幅降低消費意願。店家無法隨意刪除負評或將負評移除,而一條負評的出現就可能使店家損失掉 30 位顧客,更不用說當品牌陷入大型的公關危機,大量的負面新聞報導攻佔搜尋結果首頁,在不能消除負評的情況下,這些負面評論不僅會對品牌形象造成巨大的傷害,甚至可能使品牌一蹶不振。

小到 Facebook 評論、Google 店家評論 国家邮箱列表 上的一星留言、消費者在 Facebook 私帳上的抱怨發文、公開對外的 Google 搜尋引擎文章,大到新聞媒體報導,一路延燒到後續的網路傳散效應(PTT 負評傳散)。若是品牌選擇對負評視而不見或是回應不當,很容易就造成更深、更嚴重的負評災難,從此失去消費者信任。



消負評的處理案例,手法較為妥當且順利將傷害降到最低的,像是前陣子蝦皮公關危機的處理方式,甚至還透過創意打出一波漂亮的品牌行銷,獲得正面回應聲量。

經典的失敗案例則像是美聯航機票超賣的公關危機處理,除了一夕之間公司市值蒸發 8 億美元(約245億元台幣),更引起全球串連抵制搭乘。

負評處理可說是經營品牌最重要的課題之一,除了第一時間針對消費者疑慮和本身的失誤,做出回應和改善補償,面對惡意攻擊品牌名譽的留言文章,許多品牌都曾用盡心力希望能成功消除負評,或是聯絡發文者將負評刪除,除了耗費心力,也不見得可以成功移除負評。
_________________
国家邮箱列表
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Kwi 29, 2024 08:15    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Classic Honda Owners Club Strona Główna -> Accord Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Classic Honda Owners Club  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group